Proffs

Jag har fått hjälp. Ser ni det ? Jag ville ha en ny bakgrund och kände mig inte tillräckligt motiverad att lära mig hur man gör .... så jag mailade min nätdoktor Linda och hon fixade detta åt mig. Jag har minsann gjort den själv. Hittade en sida där man kan leka med olika mönster och storlekar och färger och sånt, och satte ihop den så fint. Men att sen få ut den på min sida, ja då var energin slut. Men som vanligt hade Linda mer energi. Eller om hon bara är för snäll, jag vet inte vilket =) Visst är den fin ? Det är mina färger ... brunt och svagt rosa ... gillas !!
 
Annars går det lungt tillväga här hemma. Återhämtar mig än , och igår kväll fick jag värsta migränanfallet. Det har jag inte alls ofta längre, brukar hoppa på mig några gånger / år bara. Men igår så ..... i med en hög pillar och ner med rullgardinerna och sova bort det. Och försvann gjorde det ! Man lär sig !! Men imorgon blir det andra bullar. I morgon ska jag äta bullar med bästa Kajsan. Vi ska ta oss en fika på stan. Vi har haft svårt ett tag att hitta tider som passar oss båda. Det brukar av nån konstig (kanot) anledning bli så på sommaren. Men vi tar det igen det när vi kan. Med besked ! Så det ska bli jättemysigt att få en Kajsa-stund igen! Shopping och fika, it is !!
 
 

Kommentarer
Postat av: 113

Härlig bakgrund! Själv är jag inte mycket för rosa annars, skulle vilja göra om min egen blogg men energin sviktar ;-)

Gött att kunna sova bort migränen!

2012-06-26 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0