Sommardag

Har haft en skön sommardag idag. Dagen började vid kanothuset, med lite kids som paddlade. Även gubben och minisenioren var där idag. Får ju ha min lilleman hemma, över Mors Dag. Sen blev det att sova middag - ute i solen i solstolen ! Jag råkade somna som en liten gris ... det var hur gött som helst. Och jag gjorde en löparrunda på eftermiddagen. Detta till trots att jag redan klarat av min veckolöpning. Så det var bara bonus. 3,65 km blev det idag, i värmen. Härligt. Kändes rätt ok idag. Tungt i slutet, det är ju ändå varmt ute ! Men skönt! Jag dyrkar verkligen solen.  Solen och värmen är det bästa !!! Hoppas det får vara så här länge NU !!!


Mackan med polare !!

Freddan tog sig ett bad efter passet !

Brännan efter dagens pass .... mindre snyggt ! Linne på nästa gång !
Och NÄÄ det är inte min kropp på bilden !!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

där snackar vi jämn bonnabränna ;) Haha Kram

2012-05-27 @ 18:39:52
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0