Mellis ?

14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt motto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
25. Favoritsyssla på vilodagen
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
14. Favoritmellis
 
Mellis ? Va fasen är det för ett ord ? =) Lika dumt som promme, och jag använder dom båda !
Jag har helt ärligt ingen favoritmellis då jag inte äter mellis så ofta. Ett problem , ja, jag vet. En banan kan ju såklart slinka ner som mellis men jag tycker nog inte det räknas som mellis. Mellis ska väl ändå va något mer tror jag. Som en lätt måltid. En måltid mellan målen ... Eller ? Om så är fallet är jag inget bra på mellis.
Men om en banan räknas så är det helt klart mitt favoritmellis !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0