Åt Hästväg

Idag är det fredag ! Veckans klart roligaste dag ! Dels är jag alltid ledig på fredagar och dels så har jag veckans ridlektion då ! Idag är det dock bara det ena som är rätt. Att jag är ledig. Alla lektioner är inställda idag och hela helgen på LRK för att det är en jättestor hopptävling denna helg. Men i god föreningsanda , och för att gynna mitt hästbegär så ska jag vara med idag och "jobba" på tävlingen. Jag ska dagen till ära vara Ban-Personal! Det ska bli riktigt spännande. Jag är ju en föreningsmänniska ut i fingerspetsarna. Jag tycker att man ska engagera sig, och berika sig. Och om ens ungar håller på i nån föreningen tycker jag man SKA deltaga på bästa möjliga sätt ! Alla kan göra nått men ingen kan göra allt ! Men just LRK är ju mitt intresse, men likaså vill jag, och tycker att man ska engagera sig ! Och det är ju i egenintresse med ! Jag får ju lära mig, och vara med där jag tycker det är som roligast ! Så idag ska jag akta mig - för dom otroliga hästarna som ska hoppas av dom otroliga ryttarna över dessa otroligt höga hindrerna som vil ställade upp igår kväll. Akta mig så jag inte blir översprungen =)
 
 
Hoppas dom inte menar detta med Ban-Personal ??

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0