Cross i taket

Jag kan bara säga FÖRLÅT. För att jag har liksom lite försvunnit. Inte vet jag vem jag egentligen säger förlåt till, för jag får ju dock inte jättemånga kommentarer. Men igen, jag bloggar ju inte för kommentarerna men FLUCKTARE kan ge sig till känna. Ingen har skadats för det =) Men back on track, jag får inte riktigt till det för mig. Tiden räcker inte till för att energinivåerna inte är så skyhöga just nu. Regnet liksom suger ur allt levande ! Jag lider av vädret. Hör massa människor säga att det är jobbigt och äckligt .... det är det fast gånger 10 typ ! Men men , snart är väl vintern här . Kan ju bara hoppas att det i alla fall blir en riktig vinter. Snö och lagom kallt och ljust och fint. Det skulle jag gilla ! Men något plus i det hela är att jag i alla fall verkar ha kommit igång med lite träning igen. Simningen som jag ju hatar gör jag i alla fall en gång i veckan. Jag rider minst en gång i veckan och igår var jag också duktig och ställde mig på Crosstrainern på badhuset en stund. Lovade mig själv att stå i 15 minuter men det höll jag inte. Jag stod i 23 minuter ! Så lite uppåt är det allt. Och det behövs, när t o m Ollepromenaderna känns sådär, för allt regn ! När jag till o med behöver lite pepp för att gå med bästisen !


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra jobbat!! :)

2012-10-18 @ 08:17:09
URL: http://headlong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0