♥ Kärlek ♥

 
Idag fick jag rida Romeo !
Han är min allra största favorit av hästarna i stallet.
Inte för att han är bäst i ridhuset, utan för att han har en helhet!
Han är som en stor god nallebjörn i boxen, han vill kela och pussas och gosa.
Man blir så energirikt lycklig! Jag vill inte gå o lägga mig, jag vill få ha kvar den här känslan länge !
Idag var vi även jättebra i ridhuset. Vi fick till en gudomlig galopp, jag kunde sitta som en smäck i sadeln och han böjde sig så fint och han är allra bäst av alla hästarna på att ta galoppskänkeln! Man tänker galopp och han fattar galoppen direkt. Han är en underbar individ ! Jag känner mig som världens mest lyckligast lottad Lotta !!!!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Tack!

Inte kräkt på 24 timmar nu och mår bättre!
Värsta kräksjukan jag varit med om.

2013-01-24 @ 10:22:36
URL: http://tommytott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0