Det är en ynnest

att få vara med att virka Bläckfiskar ! Alltså att känna att det sprider sån glädje bland folk som får möjlighet att hjälpa till. Alla i den mån dom kan ! Och att känna att det sprider sig som en löpeld genom Sverige ! Det är helt magiskt !!! Jag har också nu fått klart från Skövde KSS att vi får lov att börja lämna Bläckisar där, så jag blir ambassadör för just den avdelningen. Så nu ska det börjas tvättas Bläckisar här hemma ! Och så många som jag får lämnat och skickat till mig så lär maskinen få jobba på bra =) Kärt jobb vill jag påstå. Man blir glad av detta ! Vill du hänga på ? Hör av dig till mig, eller gå in på www.babydjungeln.se och där hittar du all info ! Info och en väldigt massa roliga tips och trix !!  
 
Häng på ! Det är superkul och alla kan va med på ett eller annat sätt !!
 
Denna skörd blev det på kanot-SM i Luleå !
Vi var en gäng som hängde i bra där så vi fick ihop till vår utmaning =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0