Grålle-Grå-Gå

JAG HAR FÅTT RIDA IGEN !!!
 
Äntligen efter många veckors ridförbud är jag äntligen uppe igen !!
Jag är såååå glad ! Nu kan det bara blir bättre ju !!!!
 
Det var fina Josefine som ringde och hörde om jag ville hjälpa henne att rida en av dom hästar som dom har som sommarhästar från ridskolan. Så jag känner hästen väl. U2 heter han, kallas Grålle allt som oftast ! Jag har dock inte ridit honom förut, men han var en klippa. Har nog aldrig ridit någon häst med såååå långt steg. Medans jag satt och stod i traven 1 gång, han Jossan på sin häst sitta minst 2 gånger =) En ny erfarenhet för mig, som är lite mer van vid dom lite mer kortstegarna =) Men han var härlig , U2 !! Det var en bra start !! Nu längtar jag tills riktiga starten !!
 
 
 Jag & U2                                       Jossan & Kashmir
 

Kommentarer
Postat av: 113

Jag var också ut o red i veckan. Underbart!

2013-07-26 @ 08:45:48
Postat av: Suzan

Så fina hästar!

2013-08-22 @ 15:41:37
URL: http://icanrestwhenimdead.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0