Inte utan hjälp

Idag skiner solen som aldrig förr. Och det är riktigt varmt och skönt !
Precis som det ska vara enligt mig !
 
Jag har börjat jobba och ni kan ju tänka er HUR varmt det är inne i bageriet nu !
Men som jag alltid säger - det kan INTE vara FÖR varmt så ja, det är härligt nu.
 
Idag har jag fått värdefull hjälp. Med att skrapa bort gammal färg på garaget!
Tacksam till tusen är jag, det är ett drygt jobb och inte allt för kul heller =)
Men som alltid - roligare med hjälp !
Gubben jobbar och jag tog hjälp av Sofia !
Som "betalning" för hjälpen får jag vara hästskötare nästa söndag
när hon ska tävla sin Nikita på en dressyrtävling ! Bra byte va ???
 
Livet är bra gött !!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0