Att vara mamma betyder : Bry sig om !


Jag har en väldigt snäll mamma.

Nu när jag har lite småtråkigt när grabbarna är borta så är hon lite extra snäll o hjälper mig lite. Och hon ringer och tycker jag ska äta lunch hos dom på dagarna så jag slipper äta själv varje dag. Och hur omtänktsamt är inte det? Väldigt snällt tycker jag!! 

Självklart gör hon likadant till brorsan. Och till Mackan och till Perka !! Men just nu är det jag som är lite rastlös och då får jag lunch och lite sällskap varje dag. Lyhört och snällt.

Och givetvis är det frivilligt. Vill jag inte komma så struntar jag såklart i det. Men vem kan motstå Dillkött? Och i morgon blir det ugnsbakad falukorv !!

Mamma :)

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

mammor är bra dem =)

2011-04-18 @ 21:31:37
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Inger Ahlqvist

Din mamma är bäst

2011-04-24 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0