Det går åt helvete...

Totalt helt åt helvete är det. Jag har totalt ballat ur dom sista 4 dagarna. Det låter kanske inte så farligt för er normala människor. Men det är inte så det funkar. För "normala" människor är det inte så farligt. Dom tror att "man måste kunna unna sig några dagar om man vill". Så funkar det inte. Inte för mig. Kanske för alla andra???

Men nääää... Nu blir det så där himlans skitjobbigt att börja om igen i morgon. Nu blir det flera dagar som är jättetuffa igen. Kanske ända upp mot en vecka. Och det tar så hemskt med energi att kämpa emot. Tro mig !

Men det är inte tid att misslyckas. Det är tid för att lyckas. Så självklart kör jag på som jag ska i morgon. Jag tar nya tag och kämpar på igen. NÄR dom första dagarna gått så är det lätt igen. Och självklart kommer jag igenom dom. Glädjen att ha kontroll finns ju på andra sidan. Så nu tar jag nya tag i morgon. Och det kommer gå FINT !!

Det är jobbigt att få maten att fungera när man är borta och även på storhelger. Men jag kan !!! Jag vet !!



Så här såg frukosten ut hos en av dom jag hälsade på i veckan. :)
1 glas mjölk, 1 glas vatten, 2 ljusa limpskivor och 2 mörka. Till detta 1 kopp kaffe efter :)

Inget för mig, men för honom funkar det alldeles utmärkt !!!!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Känner igen mig, det funkar inte för mig heller =( Vi får kämpa ihop Lotta =)

Varför skulle inte du kunna vara med i ett lopp? =)



Kramar

2011-04-24 @ 20:39:56
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Om det bara varit en limpmacka här ändå... Try 2 kilo godis, ostbågar OCH kokosbollar istället :(

2011-04-24 @ 20:48:56
Postat av: AK

Usch ja, påsken har inte varit bra ur matsynpunkt...det syns lite på min vikt också...

Men, som du säger, nya tag! Och det ska gå bra!

Hejja oss!

2011-04-25 @ 21:14:40
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0