Jag blir hellre jagad av ...??

Mina grabbar har ju länge hållit på med att skriva träningsdagbok. Och när jag började med min träningscoach Maria förra januari så sa hon att jag skulle skriva träningsdagbok. Och såklart gjorde jag det. I min vanliga kalender. Det är jättekul nu, att kunna gå tillbaka o se om jag skött mig :) Men sen nyår nu har jag gjort den på nätet, på Funbeat. Passar mig perfekt då jag ändå sitter vid datorn och bloggar (?) lite varje dag och då är det så lätt att fylla i där. Är hur kul som helst, man kan få ut staplar o diagram och allt möjligt och om allt möjligt. Ser precis hur mycket av min träning som har bestått av tex spinning, eller jympa eller cykling.  Och jag ser viktkurva och hur mycket tid jag lagt på träning. Och i en kalender ser jag varje dag exakt hur dom sett ut.

Man kan också ha träningskompisar där. Detta är extra kul. Då kan man se vad dom har tränat och man kan få tips o ideér av dom. Jag har några stycken, bla min gubbe såklart. Och han ligger ju ljusår framför mig. Men jag har fått en ny träningskompis. Det är Emma från skåne. Detta är ingen tjej jag känner IRL men vi läser varandras bloggar och har nu hittat varandra på Funbeat. Och nu känner jag mig jagad... :) Än så länge (mycket tack vare min skidvecka i Kläppen) ligger jag framför Emma men vi har koll på varandra nu... :D Detta ger både mig och henne en riktig kick... visst är man som bäst om man får en bra sporre ? Det är i alla fall jag !!!



Vill du hitta mig på Funbeat finns jag som Lotta Andersson [email protected]


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Du är en bra sporre <3

2011-04-10 @ 10:41:12
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha jag kanske skulle väcka liv i min funbeatsida också som jag gjorde på gymnasiet och som jag aldrig orkat ta tag i ordentligt!

2011-04-10 @ 11:22:31
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0