Är det ok om det är roligt ??

Det är tisdag idag !! Och jag har redan gjort 2 av mina 3 planerade träningar den här veckan! Redan ! Det är ju hur kul som helst. Nästa träning är på fredag , som det ser ut idag. Onsdagar är oftast väldigt tunga, mitten av veckan, segt och jag jobbar middagspasset vilket ibland är lite "längre". Så onsdagar är nog till i alla fall 99 % säkerhet "latardagar" eller i alla fall träningsfria. Torsdagar är rätt sköna att träna, jag jobbar morgon och jag är alltid ledig på fredagar... Men på torsdag blir det ingen träning ;) Då blir det lunch på stan, middag på nån go restaurang och sen efter det en sen bio!! Så ja.. det blir nog fredag nästa gång !!! Skönt när man är ledig ju !!!

Tillbaka till denna dag då ... Jag har fått gjort rätt mycket idag. Jag har jobbat, gått promme med Olle, varit o kört mitt styrka/konditionspass, duschat, ätit lunch, tvättat 2 maskiner tvätt och sovit middag !! Min dag är nog klar nu! Och det där nya passet som Erika gjorde åt mig är ju kul! Kan det vara nyttigt ? =) Njae jag vet inte. Gym har alltid varit tråkigt, och jag har trott att det nog ska vara så. Men detta passet är hårt, skönt, kul och svettigt. Jag har aldrig svettats när jag gymmat. Men oj... det rinner i ansiktet och på kroppen. Hur är det möjligt ? Och ändå är det ju kul !!! Och jag älskar att det är 2 muskelgrupper och sen tillbaka på konditonsmaskinen. Pulsen hinner aldrig skunka ner så lågt utan när det är dax att hoppa igång med kondition igen så har jag reletivt lagom hög puls. Och jag älskar ju kondition... =) Och det verkar som om jag helt plösligt GILLAR gym ??? Konstigt va ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0