Alla hästarna hemma

Idag har han kommit hem till mammsen.... Äntligen.. det är alldeles för många veckor sen han var o kramade på sin mamma sist. Men nu är han här. Och kramas.. han har allt längtat efter sin mammse han med ! Speciellt nu när jag har varit lite " behövande", så känner jag att han velat vara här! Och vi har ju inte kunnat åka upp till honom och vara med honom på Kanotgymnasiet i höst heller. Men det ska vi snart. Vi åker upp en helt i slutet av januari och är med honom... Det brukar alltid vara så mysigt. Grabbarna tränar lite, jag brukar laga mat eller baka, vi går på nån mysig restaurang, kanske går till badhuset, går lite sköna prommar med Olle och till råga på allt så får vi umgås 24 h om dygnet med vår goa junior ! Livet är allt bra göttigt och härligt!

Just nu är han och gubben och tränar. Och jag hackar grönsaker. Jag har nämligen lovat honom Tacos så här innan all julmatssvullande! Och jag har också lovat honom en sväng till kvarterspizzerian i morgon på lunch !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0