Curling........

Vi har haft en härlig dag idag, jag o goesonen Mackan. Han var ju ledig idag, vilken lyckoträff när mammsen var hos honom :) Grabbarna här på KG har paddlat i kylan idag... Bilder kommer i morgon ! Galna grabbs !! Och sen har Mackan o jag varit på Stadium Outlet som dom har här. Jag hittade ju såklart inget till mig men Mackan hittade 2 adidas träningsbyxor och strumpor, vi hittade ett par Nike löpartights till Perka och en Championmysis till pappsen.Så det var ju lyckat ändå. Sen var det lunch och sen dax för ett gympass för Mackan, och då startade operation Matlåda! Har gjort spagettilasagne och köttfärssås i långa rader här till Mackans frys. Han är överlycklig nu !
Bästa mamman han har !!! :)

Ps... jag hittade ju några ljuslyktor till hallen förresten Ds..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0