Idag är det Alla-hjärtans-dag här hemma. Låter väl udda men så är det när den ena  jobbar så mycket borta. Så vi firar idag. Läs : VI :)


Jag har köpt en Rolling Stones T-shirt till Perka. På Dressman. Vi handlar INTE på Dressman, men denna gick hem ! Mackan fick en i veckan också när jag var hos honom.


Och jag fick en termometer :) En sån som jag ville ha ! Jättekul , nu blir det såååå fint i fönstret i sovrummet.


Resten av dagen ska jag fira på jobbet. Övriga 2 här hemma ska gå en solig men kall promenad och sen tränas det nog lite på båda håll ikväll. Härligt !

Ha en skön dag !


Kommentarer
Postat av: Rebecka

En sån termometer vill jag ha! Vart?? vart???

2011-02-13 @ 10:01:57
URL: http://zoozan.blogg.se/
Postat av: Lôtten

Köpt på Vigrum Konstform i Hovby. Det är pappas son (?) som har sånna. Ska vi fixa en åt dig ?

2011-02-13 @ 10:16:00
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0