Mammagymma

Nu i eftermiddags har Mackan och jag varit o gymmat. Han tog med sig lilla mamman och körde ett pass på gymmet. Han kör ju då en hel del gym och på ett helt annorlunda sätt en vad jag gör. Jag kör låga vikter och många reps, han kör mycket mer vikter och inte så många reps. Men även detta varierar för honom - allt på vart i sin träning och period han är. Mycket ska stämma på ett års träningsupplägg! Men det är ju alltid så individuellt och även vad man vill med sitt tränande. Jag vill skonsamt förstärka dom muskler jag har och göra dom uthålliga, Mackan gymmar för att bli starkare och tåligare i kanoten. Nästan all träning han gör är ju för ett syfte i kanoten. Mitt syfte är att hålla mig pigg och fräsh :)

Idag fick han inte tränat jättemycket som han brukar göra. Idag fick han mammagymma. Han fick gå med mammsen runt och hjälpa mig. Men visst hann han med det han skulle. Det måste man om man ska klämma in 12 träningspass / vecka. Då går det inte bara glida med mamma o va snygg.
Då måste man också se till att JOBBA på att vara snygg :)


Mackan förra vintern - Idag sitter 8 kg mer muskler på denna kropp !


Kommentarer
Postat av: F E B R U A R I T J E J

Hur ofta tränar du? :)

2011-02-22 @ 20:11:40
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: frisör laalee

de är något jag borde prova kanske, tack för tipset.:)

2011-02-22 @ 20:39:09
URL: http://laalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0