Värvar

Ikväll har jag varit i spinnat. Som ni vet älskar jag att spinna. Det är den ända träningsformen där jag verkligen kan ta ut mig så jag verkligen är slut efter. Alltså yr-i-bollen-slut efter. Lätt illanmående och yr. Får ofta sätta mig ner en stund innan jag kan stretcha. Idag var det ett Bas-pass. Har inte kört Bas på Friskis förut. Är ju som sagt ett STORT fan av Puls-Spinn. Men detta var också jättebra. Och man gör ju som man själv vill och orkar på spinn.
Allt efter egen förmåga och dagsform.

Idag var AK med. Hon hade aldrig spinnat förut. Det var spännande. För jag har skrytit om hur himlans bra det är och hur kul och skönt och allt.... Så jag ville ju att även hon skulle känna att det var bra och inte meningslöst. Och det tyckte hon ! Hon verkligen gillade det. Hon blev väldigt sugen, så sugen att hon ska titta om det finns nått bra pass där hon brukar träna. KUL ! Nästa gång hon är här i stan får vi kanske prova puls-spinn, eller nått annat kul pass.

Nu har jag lite kvällsmys med lite tända ljus. Sitter under filten i soffan och tänker inte göra så mycket mer ikväll. En kortis med Olle innan sängen sen bara. Ska upp o jobba tidigt i morgon så det blir tidigt i säng!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0