Dag 15 - Mina Drömmar

I HAVE A DREAM ....

Om man ser till bara drömmar... Jag har mardrömmar varje natt, jag kommer varje morgon ihåg vad jag drömt men är inte alltid säker på när jag vaknar om det verkligen var en dröm eller verklighet.
Kan kasta ur mig många fula ord när jag vaknar innan jag fattar att det var ju inte så det var :)

I HAVE A DREAM ....

Sen har jag ju drömmar.. jag drömmer om sommar, jag drömmer om att vi ska få uppleva mycket kul o spännande även detta år och jag drömmer om att alla i min närhet ska få framtiden som dom vill.

I HAVE A DREAM ....

Och när det gäller drömmar... jag bakar världens goaste drömmar, recept från min morfar som fick det av nån tant Dagmar på hans gata.. Dom smälter i munnen och det är aldrig nog med bara 3 !

I HAVE A DREAM ....

Men den mest påträngade och närmast maniska drömmen jag har just nu... JAG LÄNGTAR SOM FASEN EFTER MIN MACKAN... Jag drömmer om att han ska komma hem !!!!!! Han läser ju på Kanotgymnasiet i Nyköping och kommer hem på sitt sportlov v 8...

I HAVE A DREAM ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0