Dag 3 - Mina föräldrar

Jag börjar med min andra del av min biologiska förklaring. Min pappa.
Han hette Lennart och fanns aldrig för mig. Mamma och han gick isär när jag var 3 år och sen
har jag inga mer minnen av honom alls. Träffade säkert honom en del i början men inget som
jag alls kommer ihåg. Jag hade en mamma och en morfar ! Inget konstigt alls för mig :)

Min Mamma. Britt.... Hon har själv under alla år uppfostrat
mig o min bror Thomas ( fem år äldre än mig).
Hon hade emellanåt mycket slit för att lösa allt och utan henne och hennes envisa slit hade varken
Thomas eller jag varit där vi är idag... Så en massa LOVE till mammsen.
Stöttande, envisa och osjälviska Mamma Britt.
Mamma finns även nu, alltid, när vi behöver.
Och hon är även världens bästa mormor till både Mackan och Olle :)

Min PAPPA. Martin... Han kom in i mitt liv det året jag skulle fylla 18.
 Från den dagen han flyttade in hos mamma o mig så har han varit Pappa. Varken mer eller mindre.
Perfekt !!! Kan inte ha en bättre pappa och har sen den dagen inte ens tänkt tanken
på att sakna någon "riktig" pappa, för jag har ju en riktig pappa !



Mamma o Pappa gifte sig i sepember 2010


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så söta <3

2011-01-16 @ 14:47:07
URL: http://zoozan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

<3<3<3

2011-01-16 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0