Jag har bestämt mig..

Jopp det är sant... Jag gör det ! JAG BYTER TRÄNINGSPLACE. Har varit o provtränat nu. Jag och Becka.
Körde ett spinningspass och tyckte det var jättebra.... Längre än på gamla, mer folk
(fast dom såg jag inte för vi satt längst fram) och skön musik.
Det var en go gammal gubbe (?) som hade passet.
Han var säkert pensionär men hur pigg o på som helst. Körde på som sjutton... Kanonkul !

Det är en skön känsla nu när jag bestämt mig... Gillar inte att leva mitt i mellan beslut !



Mitt nya träningsställe !


Kommentarer
Postat av: Rebecka

F*N vad kul! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas också =)



Nu får vi peppa varandra!

2011-01-16 @ 14:48:03
URL: http://zoozan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0