Prövning...

Jag håller på att ladda upp... Idag ska jag o Rebecka prova ett nytt pass på Friskis. Det är ett Danspass som jag hoppas ska vara superbra. Jag älskar att dansa.. ALL dans... inte så noga vad det är bara jag får röra mig till musik, gärna i ett ickebestämt schema !!!!

Här är nog en massa kombinationer som man ska komma ihåg. Jag har inte svårt för det så det blir nog jättebra. Däremot är jag en sån att jag tycker att instruktören är en väldigt viktig del i ett sånt här pass. Hon/Han måste vara duktig, pigg, lagom, pedagogisk och positiv.
Och musiken måste bara vara BRA !!!  Så allt detta är förhoppningen för kvällens danspass...


Är nog inte så här det blir ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, visst är det lite roligare med bajspåsar som har tryck? :)



Det är nog helt vanliga bajspåsar, inga mini. Jag har nog inte sett några minibajspåsar någonstans faktiskt. Vore bra om det fanns! :)

2011-01-27 @ 16:21:22
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0