Trampar på

Jag har varit sååå effektiv här hemma idag på morgonen... Redan innan klockan var 08.00 så hade jag gått promenad med Olle, dammsugit, tvättat en maskin tvätt, haft pedikyr på Olle och manikyr på mig och ätit frukost. Om jag får säga det själv - Bra Jobbat Tjejen !!

Och så har jag börjat plocka ner saker i hallen.. det närmar sig :) Vackert !

Och idag är det Fredaxspinn som gäller. Det är ett Pulspass. Superkul och superjobbigt. Jag älskar ju verkligen just spinning och det att man kör lite individuellt efter sin egna puls tycker jag är fränt.. Man får ett pulsband när man kommer , och sen loggar man in sig med sitt nummer och sin maxpuls. Sen kör man... mellan gula, gröna och röda zoner. Kul att prova vad man orkar med. Sen är det ju som allt annat sånt här : Man får ta det mellan tummen och pekfingret. Alltså jag vet ju inte 100 vad just exakt min maxpuls är.. jag har på ett ungefär, men det är svårt att veta exakt. Men jag har hittat en maxpuls som verkar funkar fint :) Så jag kör på den. Och använder den som en extra krydda när jag känner för det !

Och på tal om träning - Danspasset som vi skulle prova igår var ju såklart inställt när vi kom dit. Hon som skulle ha passet hade blivit sjuk så när vi kom dit så blev vi erbjudna att hoppa in i Jympan istället. Alltså jag är ju ingen jympa-tjej.. gillar inte det jättemycket men efter dom första 10 minuterna så blev det bättre. Jag överlevde och tyckte det var bra att ändå fått träna, bra musik och gött efteråt. Men det är inget jag kommer göra igen tror jag. Gillar mer Danspass, Step, spinning och sånt.. Men bättre än inget var det helt klart !


Kommentarer
Postat av: Rebecka

bah! ;)

2011-01-28 @ 09:53:24
URL: http://zoozan.blogg.se/
Postat av: AK

Läskigt bra jobbat skulle jag vilja säga! ;)

Hoppas din fredagskväll blir bra!

2011-01-28 @ 12:34:04
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Emmie

sv: Ja, ibland är det bra att få ur sig saker.. :) Allt väl med dig idag? :)

2011-01-28 @ 13:02:14
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0