Snällt men ÄNDÅ !!!

Alltså va jättesnällt !!! =) Idag fick vi varsin KARTONG med chokladkakor på jobbet. Dom hade kort datum så dom delade ut 1 kartong till alla. Alltså en hel kartong. Det är 20 stycken chokladkakor a' 100 gram =)

Men just nu!! När jag absolut inte får sätta i mig ens en enda liten bit av dom ! Ajjajaja detta blir en utmaning.
Jag kunde ju såklart låtit bli att ta min kartong men nä... Min bror och hans tjej var här nyss så dom fick med sig 5 stycken hem till sig. Och så kommer ju Mackan snart hem så han får väl sätta i sig några, där märks det ju ändå inte. Och Perka kommer ju hem på lördag så jajaja... dom ska nog gå åt. Mamma vill säkert ha också !!

Och jag KOMMER att låta bli dom. Jag är helt säkert =) Hejja MIG !!!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Såklart du klarar det =) Du är ju bäst! Tror på dig i vått och torrt vännen!!

2011-07-27 @ 22:51:54
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Puh! tur att jag har semester =)

2011-07-27 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0