Det är för kort

säsong för Jordgubbar.... Jag älskar jordgubbar och jag tycker dom tar slut alldeles för fort. Jag tycker det är jättemysigt att åka och plocka några liter och sen vräka i sig dom både som frukost, mellanmål och kvällsmat. Det ända som är bättre än att plocka dom är att äta dom =) Och att bara gå o stoppa i sig en fin jordgubbe när man går förbi skålen här hemma är LYX !! Vardagslyx på högsta nivå. MEN det är synd att det är så kort säsong! Det är ju inte många veckor alls som man får njuta !!! Råda-bären är som allra godast tycker jag !


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Mums vad gott =) Tänkte försöka plocka jordgubbar någon dag men vet inte när jag ska få in det stress Kramar

2011-06-20 @ 21:07:01
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Maria

Japp...Rådabären är allra godast :-)

2011-06-21 @ 10:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0