Dubbelt upp

Igår på buggen fick vi prova dubbelbugg. Det var fantastiskt roligt. Eller i alla fall hade vi väldigt kul. Vi körde samma 2 tjejer hela tiden och så fick killarna rotera bland tjejparen. Och om jag säger så här : Det var LÄNGESEN jag skrattade så ohämmat och så mycket. Fasen , jag tror jag förlängde mitt liv med minst 10 år i går kväll. Denna gång var det inte killarna jag skrattade åt / med. Utan mig själv och Rebecka. För det första så är både jag och Becka starka brudar med mycket tåga. Vilket betyder att det ska till en bestämd , klart förande kille i par med oss. Det problemet har vi lite även när vi dansar vanlig bugg, att dom får inte vara mesiga o tveka utan bestämda och klara över vad dom tänker föra oss i för sväng. Och nu då - dom är ju inte så vana dom heller, precis som vi och nu skulle dom stackarna har två av oss samtidigt! Hahahahaaa jag bröt ihop. Flera gånger. Med den första killen, som svängde oss samtidigt så försvann Becka halvvägs genom lokalen. Och sen var det ju kört. Åhhh vad vi hade kul. I en sväng så helt plötsligt bytte jag plats med Becka - och det skulle man inte göra. Men visst fick vi kläm på det till slut. Alla tyckte det var roligt men jag är helt bestämd på att jag och Becka hade roligast ! I alla fall på om man ska döma av ljudnivån i paren !!!  Livet är en fest helt enkelt !!! Jag längtar redan till nästa gång det är dax för buggträning !!! Det känns som det är för länge dit nu :)

Om vi sliter hårt kanske det (vi) kan se ut så här nästa gång det är dax för en dubbelbugg !!!


Kommentarer
Postat av: Viljaradine

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2012-01-13 @ 12:31:02
URL: http://viljaradine.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0