Jymping

Idag var jag ganska trött i kroppen. Trött och öm och sliten. Men ville ändå röra på mig så jag åkte iväg för ett Jympa Bas pass. Har sett att det mest traskar in lite äldre damer och herrar på det passet men även en del 30-40 åringar så jag tänkte va sjutton ! Och det var bra. Det var inte jättemycket folk så det var ett stort plus. Och hon hade bra musik. Och det var lite enklare rörelser och inte jättejobbigt vilket passade mig JÄTTEBRA idag.

Men när passen inte är så där jättekrävande hinner man ju med o tänka på annat. Bland annat hann jag se att det var en dam som inte insett vikten av att använda sport-BH. :) Alltså hon körde helt BH-löst! Måste varit obekvämt. Alltså mig störde det inte på nått sätt men JAG hade hoppat över passet om jag kommer till träning utan sport-BH :) Och så var den en äldre herre där som var sååååå söt! Han kämpade och kämpade för att kunna sätta stegen rätt, och han försökte få med armarna som man skulle men det gick sådär så att säga. Men OJ vad han ville. Jättegulligt. Han log hela tiden och var så positiv och tackade ledaren efter passet och av sånna blir jag så positiv. Det är så härligt att se att även om man inte kan av en eller annan orsak så försöker man. Det ger hopp !!! Hopp för framtiden. Hoppas jag blir sån när jag blir gammal. Det skulle jag gilla !!


Jag har köpt mig en ny, jättebra och jätteskön sport-BH !


Kommentarer
Postat av: Linda

svar: Ramen heter pocket 03. Kanske har jag en annan version av programmet där den ingår?

2011-03-18 @ 20:54:56
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

den ser bekväm ut, var har du köpt den? Behöver någon mer =)

2011-03-19 @ 00:12:22
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Tycker det ar jatte svart att hitta en bra sport bh var har du hittat den??? Hoppas du har det bra och att vi springer pa varandra pa stan i april maj! Kram

2011-03-19 @ 16:58:11
Postat av: Lôtten

Den finns på Intersport och är underbart skön och ger fantastiskt stöd när man har "större" byst! Finns både svart och vit.

2011-03-19 @ 17:37:08
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0