Bytt, bytt kommer aldrig igen

Det är bra när man kan byta lite med varandra. Jag har bytt till mig en kanonsnygg jeansjacka. Jag har en skitfin idag, med kort ärm ner till armvecket ungefär. Jag totalt älskar den massor !!! Och min mamma älskar den massor så hon har gått o dragit i den länge nu, sen typ förra året när jag köpte den. Hon säger : Åh den vore så fin på mig !! Jaja.. men den är fin på mig med säger jag ! När jag var hos Lotta i Finspång sist köpte jag en vit jeansjacka, och den älskar jag med nu! Och då kollade jag om den fanns i denim till mamma där men dom hade ingen med kort ärm i år. Bara den vita. Så mamma fortsatte titta på min med bedjande ögon. Så hittade hon en, en Esprit, en riktigt snygg en. Men den var snäppet för liten för henne. Så hon kom med den till mig. Och frågade snällt om vi skulle byta. Och det visade sig att den är precis likadan som min nya vita, samma storlek och samma märke och samma modell. Och min , som jag köpte förra året är ju faktiskt en storlek för stor i år, så JAAAA vi byter väl då ! Mamma är skitnöjd, och jag är skitnöjd och då kan ju inte livet vara så mycket bättre ! Eller hur?



Se en vit och en denim , precis likadana !!! Wow nu är jag klädd för hela sommaren !!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Perfekt byte ju =) Så fin du kommer vara, fast det är du nu oxå =) Kramar

2011-05-19 @ 22:16:29
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0