Distansmek

Jag tittar ut genom fönstret och flinar för mig själv. Jag är ensam inne i huset, gubben står på uppfarten med huvudet i våran bil och Olle är i trädgården och härjar runt. Ingen hör mig skratta så det övergår till gapskratt.

Jag inser nämligen att min gubbe distansmekar i sin systers bil , som står på deras gata i Göteborg =)

Dom fick problem med sin bil i veckan, och dom har en likadan bil som vi har. Såklart så fick gubben rycka in som mek-proffs och tipsa. Så nu på förmiddagen ringer systern, gubben stoppar snäckan i örat och går ut o öppnar våran huv och så börjar dom.... Han vägleder och hon arbetar. Ser mycket roande ut för dom som passerar förbi på våran gata. Det står en karl i skitig overall, som pratar med sig själv med huvudet i våran motor och pekar! Han pekar och pekar, funderar och pratar, lyfter och lyssnar på ljudet från GÖTEBORG !! Sött tycker jag ....

Och som han trodde - det ska bytas en Tändspole på Passaten på gatan i Göteborg




Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAHAA!!! Perka ä la för go!!!

2011-11-05 @ 14:12:57
Postat av: Lotta

=)

2011-11-05 @ 17:19:50
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha vad rolig han är! Men det var en smart idé ju! Exakt sådär gjorde ju jag när jag hjälpte dig med bloggen hehehe

2011-11-05 @ 17:54:39
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Linda

sv. Haha klart jag hade! LKF-overall! ;)

2011-11-05 @ 20:11:05
URL: http://headlong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0