Min glädje

Idag är det riktigt skitväder här hemma. Så idag kommer det handla om att min Mackan är i Singapore!!
Det känns inte fuskigt alls. Säkert... jag är såååå glad för att han är där. Himlans glad. Han hade sina drömmål denna säsong och han lyckades klippa dom alla. Trots lite ruffig start på säsongen. Det är bra gjort det av lillen !!

TV4 Skaraborg har gjort ett inslag om honom och om hans resa till Singapore.
Det kan du se här ! Ett annorlunda reportage, mycket bra tycker jag !!

Vi har fått livstecken av honom där bortifrån. Han har det jättebra och det är varmt och skönt. Luftfuktigheten är hög och stränderna bra. Fick uppfattningen , att Thailand är snäppet bättre. Men det var nog för att Singapore är ju som en enda stor stad även om det är en Ö. Utbyggt efterhand till en stor stor stor miljonstad. Med mycket shopping och affärer. Och billig taxi hörde jag =) Så går gör dom säkert inte så mycket. Dom sparar nog sin energi till träningen i den extrema hettan. Och det gör dom rätt i. Det är ju inte många dagar kvar för honom nu! Svensk tid - natten mellan fredag och lördag går hans lopp. Då ska han och Jocke slåss. Slåss för bra tid, bra placering, bra erfarenhet och bra känsla i loppet. Och som dom har tränat för detta. Dom har verkligen gjort allt för att det ska sitta !
Så det vore såååååå kul om det bara helt klaffade. För i kanotmaraton är det så mycket som måste gå rätt.
Det är många moment som ska utföras. Det vore fantastiskt om dom bara fick in allt rätt och LYCKADES!
Att för komma upp och känna : Vi gjorde allt vi kunde, allt rätt, allt på rätt tid och vi är nöjda !
Det unnar jag dom båda !!!

Jag har lånat några kort av Susanne Gunnarsson som ni kan njuta av.
Susanne är kapten för maratonlaget och är den som är med dom vildingarna i Singapore!
Så här får ni lite bilder på det täta, härliga och rutinerade Svenska Landslaget i Kanotmaraton !!!





Kommentarer
Postat av: AK

Så himla häftigt!

Han är allt bra fin den lille killen.

En sann glädje.

Kram!

2011-10-18 @ 13:41:21
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0