Egentid

2 av 5 arbetsdagar är över för denna vecka.... bara 3 dagar kvar ! Känns långt denna gång, vet inte varför men det känns redan segt. Det är nog för det är lite upprorsstämning på jobbet angående uppsägningar och förflyttningar. Det är ju alltid lite oreda innan alla har hamnat på rätt plats. Oro och stress blir gärna ett stort problem när alla har sin version av hur det kommer gå till väga.. att vänta o se brukar vara ett bra recept! Men det är ju såklart inte lätt när man inte vet om man blir drabbad. Även för oss som inte blir direkt drabbade så känner man av allt ändå. Det är ju folk omkring som blir drabbade !

Och jag har också ett nytt litet uppdrag. =) Min Mamma har blivit ålagd att börja promenera nu så här efter sin hjärtinfarkt. Och hon tycker inte att promenera är så kul. Och jag tycker om att gå, så jag går med henne så får vi en stund för eget skitprat. Det är jättetrevligt att göra nått sånt här ihop. Idag har vi gått elljusspåret vid ågårdsskogen är i stan. Spåret är 1,7 km står det, och så är det lite till o från bilen så idag fick vi ihop 2,23 km tillsammans där i skogen. Bra jobbat av min Mamma !! Det tog strax över 40 minuter och då hade vi lite vila ibland inräknat i det. Jag har gjort en lång-promme på morgonen idag med, så jag har fått mitt jag oxå ! Så jag har både fått en snabbis och en pratis idag =)


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jo, de har du nog rätt i haha!

men de är ju nästan samma namn så xd

2012-01-28 @ 09:35:57
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0