jag går i mina egna skor



Jag har verkligen fastnat i att ha min jätterosa stegräknare på mig. Den hänger jag på mig direkt på morgonen och tar inte av mig den förrän jag borstat tänderna det sista på kvällen. Jag brukar knapra ihop en hel del steg på en dag. Ibland är det inte så mycket mer än drygt 11000 steg, men oftast ligger jag mellan 12000-16000 beroende på hur många och långa promenaderna blir. Och jag tycker det är smidigt att jag fick den modellen som jag kan välja om jag vill ha hängandes runt halsen eller liggandes i fickan. Den har 3 pendlar i sig, så den mäter stötarna nogrannare så det funkar vilket som. Jag gillar den skarpt. Men den är verkligen rosa!

Jag har däremot lite funderingar till appen till Funbeat. Jag har ju android-appen. Är det någon annan som har den som märkt att det ser minst sagt ut som om man är full när man varit ute och gått ? Den gör bågar och jag får längre sträckor än gubben när vi gått exakt samma sträcka tillsammans, samtidigt ! Men det spelar ju inte så stor roll kanske, det är ju för mig tiden som jag tycker är viktigast. Tiden och farten =) Så det inte blir söndagstempo av det hela !!! Lite puls vill jag allt få upp när jag ändå håller på!


Kommentarer
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Ja exakt! Så är det! :)

2012-01-12 @ 18:13:05
URL: http://overleva.blogg.se/
Postat av: MAMMA SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Verkligen!

Svara gärna på dagens fråga. Vore roligt och se vart mina läsare bor :)

2012-01-12 @ 19:15:40
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0