Steg för steg

Idag har jag varit ute och gått med min mamma !!! Mamma har det jobbigt med att gå, men idag var vi i alla fall ute och gick. Kanske kan det bli fler gånger framöver. Så länge vädret är bra i alla fall !! Vi gick till blomsteraffären och köpte oss lite fina blommor. Ibland är det lättare att gå om man har ett mål. I alla fall som för mamma, som verkligen inte tycker om att vara ute och gå. Jag går ju så väldigt mycket så målet för mig är ju oftast själva promenaden men det olika för oss alla.


Kommentarer
Postat av: 113

Jag gillar verkligen inte att vara ute och gå, planlöst ;)



Sv vi gör kub för säkerhets skull. Har en syster som bara blev 18 dagar, med MISSTÄNKT kromosonförändring, men de fick det aldrig utrett. De hann helt enkelt inte.



KRAM

2012-01-14 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0