Blötdjur

Idag har vi haft en helt vanlig familjedag. Dom är så få, så det känns helt exotiskt att få göra saker ihop, som inte handlar om kanot ! Och missförstå mig rätt, jag älskar att vara med killarna på kanotandet, jag har skaffat egna fina vänner där och ibland rider vi till o med, mitt under pågående tävlingar, men det är ändå skönt att bara göra nått helt annat ibland, tillsammans ! Så idag, när det är lite typ vila för killarna så passade vi på. Vi tog båten och åkte ut på sjön. Vi har inte hunnit med båten alls så mycket som vi vill. Men nu ska vi nog få till en ändring på det. Man ska ju använda det man har !!! Mackan var så sugen på att få till en vattenskidsåkning idag. Vi har pratat om det i många år, men som sagt - svårt att få till tiden ! Så han hoppade i våtdräckten och vi kastade honom i sjön. Han började med wakeboarden. Första försöken gick inte, andra gick nästan och tredje gången gillt. Sen stod han som om han aldrig gjort annat ! Han körde några vändor, sen bytte han till skidorna. Det gick lika strålande men han tyckte nog att brädan va roligare! När han va mindre åkte han en del Kneeboard. Den köpte han för egna pengar, som han sparat ihop och den har han haft mycket kul med , men såklart är riktig bräda bättre nu ! Nu när han är en stor kille !!!!
 
Och såklart att våran familjedag innehöll vatten va ? Livet är bra gött !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0